Lugn och ro idag

Posted on

Kände att det var dags att ta det lugnt en dag, bara mysa i soffan med mina gosedjur.

Om jag ska vara ärlig har jag ont i magen just nu.. Det har hänt något inte överdrivet dåligt, men det kom olägligt.. Hoppas det löser sig…

Här är lite bilder på vad jag har gjort idag

DSC_0644 DSC_0643

För er som är nyfikna: Pandan fick jag i år av min pojkvän, nalle puh (winnie the pooh) fick jag av min pojkvän när vi varit tillsammans i 6 månader, den bruna kaninen fick jag av min mammas arbetskamrater när jag döptes och skelanimals-kaninen fick jag i julklapp för några år sedan.

 

Leave a Reply

