På tal om kläder..

Posted on Updated on

Jag har ju både berättat lite om och visat lite ungefär vad Wynn gillar för kläder, så jag tänkte att det kanske vore kul att demonstrera hur det kan se ut när hon klär oss. Här har ni lite bilder 🙂 Förresten så bor jag ju på internat, men för tillfället är jag hos mina föräldrar så jag har inte tillgång till alla mina kläder. När jag kommer tillbaka till min lägenhet på internatet lovar jag att visa lite till 🙂

Enjoy 🙂

Visa bilder är på mig och vissa på Wynn 🙂 Hon kom ut lite då och då under fotograferingen 🙂

Tack min kära syster för sminkningen och fotograferingen 🙂

2 thoughts on “På tal om kläder..

    amanda said:
    August 25, 2013 at 8:26 pm

    intressant! exempel på vilken som är “du” och vilken som är wynn?

      litenselleri responded:
      August 25, 2013 at 8:44 pm

      Hmm, svårt att avgöra såhär i efterhand men man kan nog räkna med att de flesta är Wynn

Leave a Reply

