Saker till Wynn

Posted on Updated on

Ville börja med att tacka för responsen hitintills, det är positiva/kontruktiva kommentarer och följande av bloggen som visar att jag är på rätt väg. Wynn gör en liten lyckodans just nu, så jag ber om ursäkt om det blir lite märkvärdigt inlägg.. 😛

Förresten är Wynn en av mina alters, ni kan läsa mer om multipla personligheter och om Wynn under fliken “Om mig”.

Jag var nyligen i Berlin och hälsade på några släktingar. Där passade jag och Wynn på att köpa lite saker till henne, tänkte dela med mig av våra fynd 🙂

DSC_0639

Wynn- Dinosaurer, RAWR 😀

DSC_0640

Wynn- Pretty flowers 🙂

DSC_0642

Wynn gillar blommiga kläder, fladdriga kjolar, och klänningar och skjortor med söta kragar. Hon är så bedårande i det att det är svårt att säga nej, även om jag själv inte är så förtjust i det. Det här med kläder är generellt inte så enkelt när man har olika personligheter, det som känns bra att ha på sig på morgonen kan kännas helt fel några timmar senare när någon annan del är ute. Brukar låta Wynn klä oss när vi är hemma eller med min pojkvän, känner mig inte så bekväm med att vara klädd som en liten flicka offentligt. Men å andra sidan är det så upplyftande när Wynn får vara sig själv fullt ut och fyller hela kroppen med energi och glädje.. Hon är en underbar liten flicka 🙂

Om det finns något intresse för att se mer av Wynns kläder/accessoarer eller generellt de olika personligheternas klädval så kan jag lägga upp mer i framtiden.  🙂

Leave a Reply

